Sağlık: Maç öncesi ısınma

Maçlardan önce iyi ısınmak çok önemlidir. FourFourTwo sizlere üç basit egzersiz öneriyor

Bacak Germe Hareketi (5 tekrar)

TEKNİK: Bacağınızı gerin ve kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırın. Ters elinizle parmak uçlarınıza dokunmaya çalışın. Aynı şeyi diğer ayağınızla da yapın. Üçüncü defadan sonra 10 metrelik kısa bir depar atın.
YARARI: Kaslarınızı ısıtır ve esnekliğinizi artırır. Ayrıca kalp ritminizi de düzenler. Böylece maça hazır hale gelirsiniz.

Arkaya Doğru Germe (5 tekrar)

TEKNİK: Bir bacağınızı geriye doğru gerin. Daha sonra öne ve yukarı kaldırıp ters kolunuzun dirseğine değdirmeye çalışın. İki tarafa da üçer kez tekrar yaptıktan sonra 10 metrelik kısa bir depar atın.

YARARI: Bu egzersiz maçlarda gerçekleştireceğiniz ani hareketler için iyi bir ön hazırlık olacaktır. Özellikle kalçalarınızı ısıtır ve maça olabildiğince hazır hale getirir.

Öne Doğru Germe (5 tekrar)

TEKNİK: Sol bacağınızla öne doğru adım atın ve yere basın. Kısa bir süre öyle durduktan sonra aynı hareketi diğer bacağınızla yapın. İki tarafla da beşer adım attıktan sonra geri dönüp başladığınız noktaya kadar depar atın.

YARARI: Vücut koordinasyonunu ve esnekliği geliştirir. Dengenizi kaybedebileceğiniz durumlara daha hazırlıklı olmanızı sağlar.

FFT

Yorumlar

yorumlar

Yorum yapmak için giriş yapın Giriş